niedziela, 10 października 2010

30. serwetka

 Pół dnia przy żelazku. Sporo dziś rzeczy doprowadziłam do ładu. Na pierwszy rzut - serwetka z elementów z gazetki (Robótki Ręczne Extra nr 5/2010) kupionej niecały miesiące temu.
We fragmencie prezentowana była TU. W całości wygląda tak:




Kiedy robiłam pierwszy element, coś mi się jakoś dziwnie zrobiło, i nie pasowało do połączeń z następnymi. Zostawiłam go, wykrochmaliłam i wyprasowałam i mam nietypową, trójkątną podstawkę pod kubek ;)
Tylko kubka trójkątnego brak :>

Taaa.. dziś po raz kolejny stwierdziłam, że uwielbiam dzióbać, dłubać, plątać nitki, ale... ALE.. krochmalenie i rozprasowywanie to mordęga..

7 komentarzy:

  1. super serweta :D a krochmalić to chyba nikt nie lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lao to masz gotowca na wymiankę podstawkową :D o tu http://matricaria88.blogspot.com/2010/09/wymianka-i-candy-rocznicowe.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ines - podstawek zrobiłam jeszcze dwie, ale kurcze, nie wiem, czy tak hurtem je tu wrzucać.. :P
    się nie bawiłam nigdy w wymianki żadne.. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna cudna cudna, prześliczna ta serwetka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lao to może czas zacząć:) ja tam się zapisałam a co:D masz czas do 24.10 na podjęcie decyzji

    OdpowiedzUsuń
  6. się zapisałam tez :P może nas wylosują razem :D ale by było :D

    OdpowiedzUsuń