czwartek, 7 października 2010

29. Gwiazdki, Gwiazdeczki..

Od kliku lat co roku robię takie oto gwiazdeczki. Wzory mam nawet nie pamiętam skąd, jakaś gazeta, czy to grudniowa, czy specjalne bożonarodzeniowe wydanie. Umknęło mi to jakoś. Jak znajdę, to podam źródło. Robię i dekoruję choinkę sobie, tacie, przyczepiam do prezentów, robię je też bez zawieszek, w rożnych kolorach - żółcie, czerwienie, szarości.. leżą na stole, na meblach..
I sprzedaję je innym, żeby też mogli się ustroić gwiezdnie na święta zimowe..

Gdyby ktoś był zainteresowany to dane kontaktowe obok..

7 komentarzy:

  1. a ja wiem, że znasz ;) zgubiłam gazetę i dobrze, że mi się maile wysłane zapisują :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne śliczne śliczne, chyba będę małpować coś mi się wydaje, w zeszłym roku z mamą robiłyśmy również gwiazdki, tylko wzory inne , i jeszcze aniołki, ale Twoje to jest mistrzostwo świata

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! W zeszłym roku też ozdobiłam choinkę śnieżynkami, muszę tylko dorobić ich więcej. A jak je usztywniłam cukrem, to są jak z blachy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziabka, a jak cukrem robisz..? ja krochmalę, tradycyjnie..

    OdpowiedzUsuń
  5. no już czas najwyższy o Świętach pomyśleć. Bardzo ładne te gwiazdki... ja za rok może takie wykonam na święta ;-p

    OdpowiedzUsuń