niedziela, 23 stycznia 2011

69. etui i inne resztki z resztek

Z kompleciku małżowego zostały mi resztki włóczki. Jest tak ładna, że żal wyrzucać. Popełniłam więc kolejne etui telefoniczne. Z drewnianym guziczkiem pasującym kolorystycznie do tych ceniowanych niebieskości.




Jakoś tak ładniej mi ten kubraczek wyszedł, niż ten czerwony zimowy.

Z resztek resztek wydłubałam takie włóczkowe elementy frywolitkowe - w ramach ćwiczeń grubą igłą ;)


Mniejszy pod kubki podkładam, większy jako jakąś aplikację mam zamiar wykorzystać. Tylko jeszcze nie mam do czego jej przyszyć :D

Zostało jeszcze troszeczkę tej włóczki cieniowanej. Idzie do wora z resztkami. może będzie kiedyś jakimś ubrankiem dla misia czy innego stwora. Zobaczymy. Pomysłów na razie brak.

A jeśli chodzi o stwory to.. przypomniało mi się, że raz: dawno żadnego nie zrobiłam. dwa: dawno temu zrobiłam dla koleżanki na urodziny czy imieniny foczkę i nie mam jej fotki. trzy: zrobię foczkę!
Tamta była na szydełku i jakoś trzymała fason, a ta.. na drutach.. koszmar... ale zrobiłam to dam fotkę. Paskudna jest. Proszę o nieocenianie. Wrzucam tylko dla upamiętnienia popełnienia takiego czegoś. Druty zdecydowanie nie nadają się do robienia maskotek.. :/

10 komentarzy:

  1. Jest rozkoszny, ten czerwony zimowy rownież.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta foczka - mnie się podoba
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się foczka podoba! I co? :P Etui wyszło jak wyszyte... Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Foczka genialna! Czy ona jest z kwadratu zszyta? Super. Frywolitki fajowe, daję je za przykład osobom, które mnie pytają o grube igły :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki dziewczyny za miłe słowa :)
    Dziabka - też mi tak się kojarzy, jakby krzyżykami wyszyty :)
    Middia - tak, z kwadratu. ale naprawdę szydełkowany kwadrat fajniejszy jest do niej, niż druciany.... i fajnie, że moge być przykładem dla kogoś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kubraczek na telefon. I ten guzik bardzo mi się podoba.
    A z foczką nie przesadzaj jest ładniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, właśnie! Mam nowy telefon i taki garniturek byłby w sam raz...
    Miłego!

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja bez ocaniania foczki też powiem że mi sie foczka podoba, bo ja kocham foczki i te równe i te nierówne :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja własnie foczkę ocenię- wygląda na cudną pieszczoszkę

    OdpowiedzUsuń