czwartek, 11 listopada 2010

44. bieżnik

W ramach chwalenia się starociami. Kolejny bieżniczek. Wzór z "burda special. Serwetki wykonane różnymi technikami" 2/96. Wielkość 57x28cm. Tymczasem, oto on:
 Ostatniego rzędu nie potrafiłam zrobić.. wg wzoru wyglądał trochę inaczej.. Później zrobiłam inną serwetkę z takim samym wykończeniem i już to rozgryzłam. Ale tutaj nie zmieniłam i zakończenie jest moje. Postaram się jak najszybciej dodać fotkę tej drugiej serwetki.

W fazie produkcji są dwa komplety: czapka (gotowa) i szalik dla Małża. Czapka (gotowa), mitenki (gotowe) i szalik dla mnie. Na drutach. Odbiło mi chyba, przeciez ja nie umiem na drutach.. :P Ale zostały dwa szaliki, to jakoś sobie poradzę chyba ;)
I kolejne zamówienie mam na serwetkę i ostrokrzewy. Się kręci :)

1 komentarz:

  1. Fajny bieżniczek! :) Ja mam dwa, które mnie wiele cierpliwości kosztowały, a tamtych czasach wiele jej nie miałam :))

    OdpowiedzUsuń