piątek, 1 sierpnia 2014

306. Efekt zielonego motyla

Udało mi się zrobić chustę, inną niż Gail :) Tym razem to Butterfly Effect.
A wszystko to dzięki wzorowi i filmikom instruktażowym od Iwony Eriksson. Dzięki Iwona, wspaniale tłumaczysz, i tworzysz świetne wzory.
Mój 'Motyl' wyszedł tak. Fotki w trakcje napinania, które odbyło się już po tym, jak chusta służyła mi nad morzem, wieczorami, na plaży.




 Zużyłam 3 motki po 50g włóczki bawełnianej Red Heart Miami, kolor zielone jabłuszko, i.. na ostatnie dwa rzędy zabrakło mi nici. Dokończyłam ciemniejszym kolorkiem, nie byłam pewna jak to wyjdzie, ale wygląda fajnie.



###


Chusta, plaża, zachód słońca, książka i ja. Urlop urlop i po urlopie... ;)

Mam jeszcze 5 motków niebieskości z tego samego rodzaju włóczki. Już myślę nad kolejnym Efektem Motyla ;) 

6 komentarzy:

  1. Piękna. Muszę zajrzeć na Yt i też się trochę poduczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem totalnym zieleniakiem jeśli chodzi o druty. Sama się sobie dziwię, że takie coś potrafiłam wydziergać. Iwona świetnie tłumaczy :D

      Usuń
  2. Jest prześliczna i cudnie koresponduje z Twoim kolorem włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) włosy lekko "zblondziały" od słońca na urlopie ;)

      Usuń
  3. Przepiękna chusta :-) Cudne kolory i rewelacyjny wzór.
    Ostatnie zdjęcie najbardziej mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń