piątek, 14 grudnia 2012

245. wymiankowo, śnieżnie..

Jakiś czas temu zapisałam się na wymiankę świąteczną w Spisie Polskich Blogów Handmade. Ja wylosowałam inkę, i wysłałam jej moje śnieżynki i kolczyki gwiazdkowo-śnieżne. Sama natomiast otrzymałam paczkę od Ani z bloga sosnowy gaik. powiem szczerze, że oniemiałam, kiedy zobaczyłam jaka jest zawartość przesyłki... Nadmiar, przesyt i wszystko piękne!
 Prześliczny świecznik, tealighty, w woreczku z aniołkami moc drobiazgów: kolczyki, bransoletka, zawieszka z poziomkami, solny aniołek, serduszko, obrączka-pierścionek z różyczkami, broszka różyczka.. do tego ręcznie robiona kartka... (była jeszcze czekolada, ale... nie dotrwała do zdjęcia..) Aniu.. SERDECZNE DZIĘKI!! wspaniałe to wszystko. aż brak słów! Bardzo, bardzo dziękuję za te śliczności.

***
a tu.. moje kolejne zamówienie gwiazdkowe.

1 komentarz: